amanda

happy on the outside, broken inside

Kategori: Allmänt

Hejjjjjjjjjj bloggen:)))) :PP
Igår besökte jag en som jag inte har träffat på läääääänge. Det var kul, jag fick en telefon av honom också:)) Jätte snällt!! Tog en taxi hem vid 6 på morgonen så sov jätte länge idag, men det var riktigt skönt att få sova ut idag, Själv :P :)

bästa Sara mötte upp mig för att jag var tvungen att dra på coop å handla lite, höll på att hungra ihjäl men jag hade inget kort så fick föra över till hennes ist. Sen cyklade vi till gabbi och tog det lugnt bara, såg snabba cash med sara o josse.

anywayzz ska nog lägga mig nu. mitt psyke är okontolerbart just nu, det är så mycket som hänt/händer/kommer hända att jaaaaaaaaaaaaaa man blir ju gäääääääln. men vafan gör man, man blir van. peace
min fina vän

Kommentarer

  • jhuuusss säger:

    love.

    2012-04-25 | 02:55:41

Kommentera inlägget här: